Klacht: Ongewenste sms met kosten

op 25 september 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik keek op my t mobile en zag opeens €12,00 aan kosten voor 4555-CMTelecom-300, in totaal 4 sms’jes a €3,00 per stuk. Ik heb me nergens voor opgegeven of iets aangevraagd. Ze zijn verstuurd op 23 september allemaal op 15.40.

Ik wil dat de totale kosten die ik heb van €12,00 retour krijg en nooit meer te maken krijg met zulk soort sms'jes en kosten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 13 oktober 2016 om 10:23 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Anna-Nienke