Klacht: ongewenste sms diensten

op 08 juli 2012 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Door onbekende wijze ontvang ik steeds sms berichten op mijn gsm, afkomstig van het nummer 5852. In eerste instantie heb ik een mail gestuurd en gereageerd dat ik hier geen berichten van wens te ontvangen. Vervolgens moest ik STOP sms-en wat ik ook gedaan heb. De berichten bleven echter binnenkomen, tot het moment dat ik via t-mobile de betaalde sms diensten heb laten blokkeren.
Ik zag tot mijn schrik dat alle sms berichten in rekening waren gebracht bij mij via t-mobile.
Het totale bedrag is 45,36 euro. Dat vond ik toch wel schrikken.

De volgende data werd in rekening gebracht a1,26 euro.
8-5-12 3x
10-05-2012 3x
12-05-2012 3x
14-05-2012 3x

De berichten bleef ik ontvangen ondanks dat ik STOP stuurde

26-05 3x

27-05 7778-Netsize-150

Tevens werd op 6-05-2012 FTMSC Mobiele betaling a 3,78 euro
en op 14-05-2012 a3,78 euro in rekening gebracht.

21-05
28-05
05-06
12-06 FTMSC mobiele betaling van totaalbedrag 15,12 euro.

Dit alles bij elkaar is 45,36 euro welke onterect via t-mobile bij mij in rekening is gebracht.

IK heb zelf de betaalde sms-diensten stopgezet, maar het bedrag onterecht betaald, terwijl ik me nergens op het geabonneerd. Mogelijk dat het door bepaalde apps op de telefoon is gekomen.

Ik wil graag het bedrag terugbetaald krijgen van dit bedrijf.

Het bedrag van 45,36 euro.

Bericht van CMTelecom

5 jaren geleden - Beste, Na kennis te hebben genomen van uw klacht, hebben wij u rechtstreeks benaderd. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest. Vriendelijke groet, Customer Care team CM Telecom

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Daantje1406