Klacht: Ongewenste SMS diensten

op 13 januari 2014 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Al sinds mei 2013 heeft mijn dochter ongewild SMS diensten op haar telefoon staan waar zij zich niet bewust voor heeft aangemeld. In mei 2013 had zij een prepaidkaart in haar telefoon zitten van T-mobile. Vaak was haar beltegoed al snel op en voor haar ouders onbekend hoe dit komt. Sinds december 2013 is haar nummer omgezet naar een abonnement van T-mobile. Nu verschijnt er op de rekening een opgave voor SMS diensten en wel 4 keer het zelfde bedrag op dezelfde datum. Via payinfo hebben we dit nu stop gezet (resultaat is nog onbekend).
Om deze diensten is nooit bewust gevraagd!!!
Een overzicht van de geschiedenis is bijgevoegd.

Over het prepaid gebruik kan ik geen concrete gegevens aanleveren maar voor het deel van haar abonnement zijn de kosten wel inzichtelijk. Deze kosten zijn nu al opgelopen tot EUR. 60,= vanaf 1 december 2013.
Graag zie ik deze kosten retour!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 04 februari 2014 om 13:31 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van CMTelecom beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Asselt