Klacht: ongewenste sms

op 19 januari 2014 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik heb
een paar weken lang ongewenste smsjes ontvangen die ik niet gevraagd had. Ik heb hiervoor geen toestemming gegeven. Ik had geen idee van wie ze afkomstig waren totdat ik dit met mijn broer over had. Ik vind het belachelijk dat je op zo n manier geld van mensen wil pikken. Dit moet gewoon gestopt worden. Je moet op een eerlijke manier je geld verdienen.iemand moet ze tegen houden.

Ik wil al mijn geld teruggestort zien op mijn rekening dit bedraagt ongeveer 81 euro inclusief btw. En op korte termijn.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 10 februari 2014 om 11:38 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl

Alle klachten die gemeld zijn door sweet@sweetfaya.com