Klacht: Ongewenste sms 2727

op 02 oktober 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik heb nu tot drie keer toe smsen ontvangen van een betaaldienst van het bedrijf met het nummer 2727.
Hier is ook geld voor van mijn rekening gegaan waar ik geen toestemming gegeven heb.
Ik heb me daar nooit voor aangemeld op welke manier dan ook.
Tevens heb ik tot heden enkel en alleen een sms gestuurd met STOP naar dit nummer waar ik ook een bevestiging op ontvang maar het blijft gewoon door gaan.

Zowiezo dat de gemaakte kosten vergoed worden.
En dat dit bedrijf geen ondersteuning meer krijgt voor betaaldiensten want ik ben niet de eerste.
En zal ook niet de laatste zijn als dit bedrijf blijft bestaan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 20 oktober 2016 om 09:15 geantwoord