Klacht: Ongewenste sms 2727

op 02 oktober 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu tot drie keer toe smsen ontvangen van een betaaldienst van het bedrijf met het nummer 2727.
Hier is ook geld voor van mijn rekening gegaan waar ik geen toestemming gegeven heb.
Ik heb me daar nooit voor aangemeld op welke manier dan ook.
Tevens heb ik tot heden enkel en alleen een sms gestuurd met STOP naar dit nummer waar ik ook een bevestiging op ontvang maar het blijft gewoon door gaan.

Gewenste Oplossing:

Zowiezo dat de gemaakte kosten vergoed worden.
En dat dit bedrijf geen ondersteuning meer krijgt voor betaaldiensten want ik ben niet de eerste.
En zal ook niet de laatste zijn als dit bedrijf blijft bestaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 20 oktober 2016 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door jaapie3