Klacht: Ongewenste sms

op 04 september 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Wij krijgen ongewenste sms berichten de telefoon gaat 4x over .wij wissen dit gelijk maar nu moet ik wel 60,00euro betalen dit is gebeurt in de periode 9/8 T/M 29/8 2016. Wij zouden graag zien dat dit ongemak wordt opgelost en we zijn ook niet van plan dit te betalen.

Als het opgelost wordt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 23 september 2016 om 13:46 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Proval