Klacht: ongewenste kosten via de factuur van Vodafone

op 01 september 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Er wordt al enkele maanden per week 4,13 euro ongevraagd in rekening gebracht via de factuur van Vodafone.
Ik heb CM Telecom bv reeds eerder verzocht om dit stop te zetten maar zonder resultaat!!!!!

Ik ben pas tevreden als dit ophoud!!!!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van CMTelecom

10 maanden geleden - Beste meneer, mevrouw, Wij hebben uw verzoek in goede orde ontvangen. CM telecom is een SMS provider. Net zoals de postbode de post bezorgt, zorgen wij ervoor dat bedrijven SMS berichten kunnen versturen of content kunnen chargen via de mobiele telefoon. U kunt uw mobiele nummer checken en een terugbetaling aanvragen op www.smsafmelden.nl . Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest en zien graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groeten, Customer Care Team CM telecom Customercare@cm.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 19 september 2016 om 10:44 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door matt slaats