Klacht: Ongewenste en onterechte sms diensten 4111-CMTelecom-110

op 19 september 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds augustus van dit jaar worden er zomaar sms-diensten in rekening gebracht en afgeschreven van mijn rekening terwijl ik nergens en aan niemand hiervoor toestemming heb gegeven. Iedere dinsdag wordt er ongegeneerd €1,10,- in rekening gebracht en waarvoor? Joost mag het weten. Ik vind dit je reinste oplichterij en vreselijk schandalig!

Gewenste Oplossing:

Wanneer deze dienst per direct wordt stopgezet en wanneer al het geld dat onterecht in rekening is gebracht netjes weer wordt teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 13 oktober 2016 om 10:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Merle7