Klacht: Ongewenste en onterechte sms diensten 4111-CMTelecom-110

op 19 september 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Sinds augustus van dit jaar worden er zomaar sms-diensten in rekening gebracht en afgeschreven van mijn rekening terwijl ik nergens en aan niemand hiervoor toestemming heb gegeven. Iedere dinsdag wordt er ongegeneerd €1,10,- in rekening gebracht en waarvoor? Joost mag het weten. Ik vind dit je reinste oplichterij en vreselijk schandalig!

Wanneer deze dienst per direct wordt stopgezet en wanneer al het geld dat onterecht in rekening is gebracht netjes weer wordt teruggestort.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 13 oktober 2016 om 10:22 geantwoord