Klacht: Ongewenste betalingen

op 24 augustus 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Word nu in laaste 3 maanden 20 euro extra afgeschreven waar ik normaal 50 euro betaal voor me abbonoment bij Vodafone is het nu ineens laaste 3 maanden 70 euro als dik 60 meer betaald aan cm telecom bv derden aankoop staat op factuur

Maar nooit heb me ergens voor aangemeld en krijg ook helemaal geen rare sms berichten binnen dus ik snap het helemaal niet waar het vandaan komt

Gewenste Oplossing:

Als ik me 60 euro die ik al 3 maanden teveel hebt betaalt terug krijg en geen extra kosten meer krijg op me Vodafone rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 15 september 2016 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Bjorn001