Klacht: Ongewenste betaling

op 01 mei 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik wou een filmpje openen en er stond bij ‘klik hier’ dus ik klik op het filmpje en enkele seconden later krijg in een bericht van Mobistar dat ik 9 euo per week moet betalen voor de app. Dus ik ben naar de cm telecom app gegaan en heb de app onmiddellijk stopgezet. Maar ben ik nu ook zeker dat ik niet meer moet blijven betalen en moet ik die 9 euro betalen want er stond beregens aangegeven dat ik moet betalen om het filmpje te zien er stond enkel ‘klik hier’ en meer niet. Wat Kan ik hier aan doen? Alvast bedankt groetjes Hanne.

Ik zou graag hebben dat ik de rekening niet moet betalen omdat in niet Is dat het betalend was en omdat ik geen gebruik heb gemaakt van de app. Want ik heb het onmiddellijk stop gezet nadat ik had vernomen dat ik er voor moet betale.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 30 mei 2016 om 12:32 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Hanne.Box