Klacht: Ongewenste betaalde sms diensten. 4555, 3010, 5566

op 17 februari 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Goedeavond

Ik checkte net de rekening van mijn zoon zijn abonnement. Tot mijn complete verbazing moet hij 99,05 extra betalen. Toen ik zijn verbruiksspecificatie ging bekijken kwam ik allemaal sms diensten tegen waar ik nog nooit van gehoort heb. Nadat ik op internet gezocht had kwam bij jullie uit, om er wat aan te doen.

Ik wil graag mijn zoons geld teruggestort hebben aangezien hij nog minderjarig is. Hij is 11 jaar en ik geen toestemming gegeven heb om van deze diensten gebruik te maken en al zeker niet van mijn rekening af te schrijven.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 20 maart 2017 om 11:53 geantwoord