Klacht: Ongewenste afschrijvingen sms dienst

op 31 mei 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij een controle van de afschriften is gebleken dat er 4 afschrijvingen zijn gedaan van in totaal 12 euro (3x4euro) op exact dezelfde tijd. De afschrijvingen zijn gedaan door het bedrijf 5566-CMTelecom-300 in januari. Het was niet eerder opgevallen doordat we deze periode met vakantie waren geweest en dachten dat er extra kosten waren gemaakt vanuit het buitenland.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de ongewenste afschrijvingen zijn terugbetaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 02 oktober 2017 om 09:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.
De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.
Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.
Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Massage Timeless