Klacht: Ongewenste afschrijvingen sms dienst

op 31 mei 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Bij een controle van de afschriften is gebleken dat er 4 afschrijvingen zijn gedaan van in totaal 12 euro (3x4euro) op exact dezelfde tijd. De afschrijvingen zijn gedaan door het bedrijf 5566-CMTelecom-300 in januari. Het was niet eerder opgevallen doordat we deze periode met vakantie waren geweest en dachten dat er extra kosten waren gemaakt vanuit het buitenland.

Wanneer de ongewenste afschrijvingen zijn terugbetaald.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 02 oktober 2017 om 09:06 geantwoord