Klacht: Ongewenste afschrijving CMTelecom

op 08 mei 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

De firma CMTelecom schrijft ongewenst € 5,00 per week voor een SMS-dienst én € 1,24 per SMS berichtje af van het mobiele telefoonnummer dat mijn zoon van 11 jaar oud in gebruik heeft. Dit ongewenste afschrijven begon met kleine bedragen, maar inmiddels was het bedrag per maand zo groot dat het opviel. Na contact met de provider Vodafone, heb ik dit afschrijven kunnen stoppen en worden er acties ingezet om het bedrag terug te vragen. Ik heb niet kunnen ontdekken hoe en waarom er afgeschreven wordt; laat staan mijn zoontje van11. Ik zou graag zien dat dit in goed onderling overleg wordt opgelost.

Ik ben tevreden als het volledige bedrag van de betaalde dienst en de kosten van de verzenden SMS berichten worden terugbetaald.
Mijn zoontje heeft zich nergens op geabonneerd (hij is 11) en ikzelf heb alle betaalde diensten laten blokkeren bij afsluiten van het abonnement. Het is mij onduidelijk hoe het dan toch kan dat er afgeschreven kan worden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 02 juni 2016 om 08:52 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Scheepstra