Mijn Klacht:
De firma CMTelecom schrijft ongewenst € 5,00 per week voor een SMS-dienst én € 1,24 per SMS berichtje af van het mobiele telefoonnummer dat mijn zoon van 11 jaar oud in gebruik heeft. Dit ongewenste afschrijven begon met kleine bedragen, maar inmiddels was het bedrag per maand zo groot dat het opviel. Na contact met de provider Vodafone, heb ik dit afschrijven kunnen stoppen en worden er acties ingezet om het bedrag terug te vragen. Ik heb niet kunnen ontdekken hoe en waarom er afgeschreven wordt; laat staan mijn zoontje van11. Ik zou graag zien dat dit in goed onderling overleg wordt opgelost.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als het volledige bedrag van de betaalde dienst en de kosten van de verzenden SMS berichten worden terugbetaald.
Mijn zoontje heeft zich nergens op geabonneerd (hij is 11) en ikzelf heb alle betaalde diensten laten blokkeren bij afsluiten van het abonnement. Het is mij onduidelijk hoe het dan toch kan dat er afgeschreven kan worden.
