Klacht: Ongewenste afschrijving

op 30 juni 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Al geruime tijd wordt er ongevraagd € 5 afgeschreven voor diensten waarvoor ik mij helemaal niet heb aangemeld. Ik wil die diensten niet en ik wil dat die betalingen stoppen.

Daarnaast wil ik de onterecht betaalde bedragen van de afgelopen maanden terug hebben.

Als alles is stopgezet en ik mijn geld terug heb.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 15 juli 2016 om 07:47 geantwoord