Klacht: Ongewenste afschrijving

op 27 mei 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik zie dat er per 02-05-2015 een bedrag a €5,00 per week extra bij mijn abonement wordt afgeboekt. Dit is voor deze maand €20,00 dit wil ik graag zo spoedig mogelijk terug gestort zien. Ook heb ik voor de zekerheid droidboost stop gezet waar van ik niet wist dat ik daar lid van was.

Zodra ik het geld terug hebt ontvangen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 16 juni 2016 om 10:16 geantwoord