Klacht: Ongewenst hoge rekening op de telefoon van mijn zoon.

op 08 oktober 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon heeft op 23-09-2016 ook SMS gehad van 4555-CMT Télécom -300. Binnen 5 minuten was hij €21– kwijt. Mijn zoon snapt er niks van en ik ook niet.
Wil wel graag die 21 euro terug en dit bedrijf of persoon die hIer verantwoordelijk voor is aangepakt word. Vind het te sneu voor woorden dat dit gebeurd.

Mvg.Bjorn Sessink

Gewenste Oplossing:

Als ik dat geld terug krijg op mijn rekening en dat de verantwoordelijken aan gepakt worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 20 oktober 2016 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Bjorn sessink