Klacht: Ongewenst hoge rekening op de telefoon van mijn zoon.

op 08 oktober 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Mijn zoon heeft op 23-09-2016 ook SMS gehad van 4555-CMT Télécom -300. Binnen 5 minuten was hij €21– kwijt. Mijn zoon snapt er niks van en ik ook niet.
Wil wel graag die 21 euro terug en dit bedrijf of persoon die hIer verantwoordelijk voor is aangepakt word. Vind het te sneu voor woorden dat dit gebeurd.

Mvg.Bjorn Sessink

Als ik dat geld terug krijg op mijn rekening en dat de verantwoordelijken aan gepakt worden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 20 oktober 2016 om 09:24 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Bjorn sessink