Klacht: ongewenst geld van de rekening gehaald

op 11 februari 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

vanaf november 2015 word er wekelijks €5 van mijn mobiele rekening afgehaald. nadat ik contact heb opgenomen met vodafone ben ik doorgestuurd naar Payinfo en blijkt het voor vipgames te zijn waar ik nooit toestemming voor heb gegeven. het gaat om ruim €50. heb het via Payinfo geblokkeerd maar hoe krijg ik dat geld terug?

als ik mijn geld terugkrijg en ik zeker weet dat het niet nogmaals gebeurt. en ik wil weten hoe ze aan mijn nummer zijn gekomen of hoe dit tot stand is gekomen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 10 maart 2016 om 11:26 geantwoord

Heeft op 10 mei 2016 om 21:26 geantwoord

ik heb helemaal nog niets van cm gehoord !!! heb ze al weer paar mails gestuurd maar krijg geen antwoord, er is ook nog steeds geen geld terug gestort

Alle klachten die gemeld zijn door ronpop