Klacht: ongewenst en onaangekondigde sms dienst

op 31 juli 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik blijk na controle al maanden extra te betalen voor de sms dienst droidboost van CM telecom. Het gaat in totaal om een bedrag van 75 euro wat niet door mijzelf is goedgekeurd

Ik verwacht dat CM telecom het totale terugstort daarna zal ik tevreden zijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 05 september 2016 om 11:36 geantwoord