Klacht: Ongewenst afschrijven

op 20 mei 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Sinds een paar maanden wordt er een bedrag in rekening gebracht voor games bij de provider Vodafone. Ik heb nooit gevraagd om games te kunnen dus vind ik het zeer onbeschoft dat er bedragen worden afgeschreven waarvoor ik geen toestemming heb gegeven en eis deze bedragen terug van de instantie die dit doet. Volgens de gegevens zou dit de volgende partij doen teweten Mobitrans Digital B.V. VIP. Hoe kan iki dit bedrag retour krijgen? er wordt wekelijks 4,13 afgeschreven via de provider en heb dit stopgezet maar ben inmiddels € 25,00 armer door deze oplichters.

Ik ben pas tevreden wanneer dergelijk bedrijven aangepakt die dit soort reclame ongevraagd via een smart versturen. Wat gaat de ACM hieraan doen om dit te verbieden.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 16 juni 2016 om 10:14 geantwoord