Klacht: Ongewenst abonnement Droidboost

op 09 juni 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik heb een ongewenst een abonnement op Droidboost zonder dat ik hiervoor akkoord heb gegeven.

Als ik mijn geld terug krijg en het abonnement stop wordt gezet.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 27 juni 2016 om 12:26 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Flirt