Klacht: Ongewenst abonnement

op 29 juli 2017 over Phone Game in de categorie SMS Diensten

Ik maak vaak gebruik van het luisteren naar YouTube.
Tijdens het luisteren van muziek, heb ik blijkbaar (volgens Vodafone) op iets geklikt.
Dit heeft gemaakt dat ik vast zat aan een abonnement van €7,50 per week via PhoneGame.

Vodafone heeft mij geholpen en mij benoemd naar welke website ik kon gaan om zo contact te krijgen met het bedrijf.
Meneer van Vodafone waarmee ik sprak gaf aan dat er heel veel klachten binnen kwamen van mensen die hetzelfde probleem hadden.
Sommige bedragen liepen al enorm op.
Het afmelden is niet bekend en niet gemakkelijk, ook lees je dat sommige mensen nadat ze zijn ”afgemeld” nog steeds vast zitten aan het abonnement, dit laat ik niet gebeuren en wil dit voor zijn.
Ook wil ik deze klacht vooral bekend maken zodat andere mensen geen dupe worden van dit soort misleidende acties.

Ik zou het op prijs stellen als hun mijn mail beantwoorden en contact met mij opzoeken. Ik heb hun mail gevonden via hun site: https://www.phonegame.mobi/nl-nl/helpdesk

Als consument heb je 14 dagen bedenktijd, ik ben geen moment nodig om te bedenken dat ik dit per direct stop wil zetten en zou het wenselijk vinden dat hun de kosten niet in rekening brengen.

Alle klachten die gemeld zijn door Doom