Klacht: ongewenst abonnement

op 30 juli 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

ik heb, doordat mijn vriend vanmorgen een filmpje aanklikte op een of andere pornosite (playporn) op mijn telefoon, ineens een abonnement voor deze site!!! dit is natuurlijk helemaal niet de bedoeling en heb ook helemaal niet ingestemd met een abonnement op zoiets! nu staat er dat het 5 euro per week kost! en wordt dit van mijn telefoonabonnement afgeschreven. via de links om je af te melden wordt ik van t kastje naar de muur gestuurd en zie ik niks of een nummer waar ik mij hier voor kan afmelden dus

als het ongewenste abonnement stopt

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 12 augustus 2016 om 08:54 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door debtie