Klacht: Ongewenst abonnement

op 23 juni 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Er wordt wekelijks door vodafone uit naam van CM telecom een bedrag van mijn rekening ingehouden. Dit voor een dienst die ik nooit besteld heb.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg en er geen inhoudingen op mijn rekening meer plaatsvinden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 15 juli 2016 om 07:42 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ricdewit