Klacht: Ongewenst

op 15 juni 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Op 06-05-2016 is er ongewenst 4.13 van mijn rekening afgeschreven . Graag terug storten

Als ik die 4.13 weer terug gestort heb gekregen op mijn rekening en dat het ook niet meer gebeurd

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 04 juli 2016 om 12:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jomajo