Klacht: ongevraagde SMSjes a 1,50 euro per stuk

op 26 april 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Sinds 3 april regelmatig SMS ontvangen via 4004
Door mijn provider er op gewezen dat de kosten inmiddels opgelopen zijn tot 39 euro
staat op de rekening vermeld als 4004-CMTelecom-150
SMS dienst inmiddels geblokeerd.

Wanneer ik mijn 39 euro terug krijg en ook dat het bedrijf die deze berichten verstuurt dit niet ongestraft kan doen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht baboi006

1 jaar geleden - Dit is een waarschuwing voor een ieder die een SMS krijgt van 4004 Afkomstig van CMTelecom

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 17 mei 2016 om 12:26 geantwoord