Klacht: Ongevraagde SMS-sen 5588CMTelecom-150

op 25 juli 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik heb van september 2015 tot en met februari 2016 ongevraagde sms-sen gehad van CM telecom (5588CMTelefoon-150. Daarvoor heb ik in totaal 232,08 euro moeten betalen. Ik kan indien gewenst de facturen laten zien.

Ik wil graag die 232,08 euro terugkrijgen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 09 augustus 2016 om 10:54 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ezuilhof@hotmail.com