Klacht: Ongevraagde sms-diensten.

op 02 februari 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Zonder toestemming van mijn zoon is er vanaf augustus t/m december maar liefst €563,84 afgeboekt aan sms-jes. Volgens Tele-2 zou mijn zoon op 8-3-2016 een sms met oke verstuurd hebben voor trivia? Dit heeft hij echter niet gedaan! Vervolgens is men vanaf augustus sms-jes gaan sturen die de provider wel kan inzien maar die mijn zoon nooit ontvangen heeft. De sms-jes kwamen van 5577.

We zijn tevreden wanneer opgehelderd is hoe het kan dat hij iets ontvangen zou hebben waar hij en geen toestemming voor heeft gegeven, en de sms-mes zijn niet zichtbaar voor ons. Daarnaast willen wij deze onterecht geinnde bedragen terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 28 februari 2017 om 11:12 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Pellehoppen