Klacht: Ongevraagde kosten van Gomobio

op 04 januari 2018 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Op mijn KPN factuur zie ik dat ik in november 30 sms-jes van Gomobio zou hebben ontvangen. Ik weet niet wat Gomobio is, nooit van gehoord voor ik het nummer 5577 opzocht. Nooit een sms ontvangen. Kost me meer dan 40 euro, dit is diefstal.

Wanneer ik de kosten teruggestort krijg op mijn rekening.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 06 februari 2018 om 09:35 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door benboosopgomobio