Klacht: ongevraagde abonnementen van louche bedrijven

op 30 september 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Blijkbaar zijn zonder medeweten en via manipulatie op Facebook
2 abonnementen afgesloten ten laste van mijn telefoonabonnement bij Orange
namelijk :Gamma Zers Echovox : schade reeds 70,=
Gateway Adult Video : schade reeds 52,60
Deze louche bedrijven ontvangen blijkbaar via CM Telekom het geld.
dat van onze telefoonrekening wordt afgeschreven.
Deze abonnementen zijn op ONRECHTMATIGE WIJZE, verkregen.
Er is geen enkele handtekening geplaatst.Wij eisen dat U meteen alles blokkeert en het geld , in totaal € 122,60. terugstort.
Indien U hieraan niet voldoet zullen wij aangifte doen bij de politie.
Wij nemen maandag contact met U op om de detailgevens door te geven.

blokkering van deze abonnementen en terugbetaling van het door U onrechtmatig ontvangen geld.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 13 november 2017 om 11:30 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Myrianne