Klacht: Ongevraagd ‘VIP Games Weekly’ abonnement

op 27 juni 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Tot mijn grote verbazing wordt er op mijn mobiele telefoonrekeningen bij vodafone 20,00 euro over de maand mei in kosten gebracht onder de post “kosten bij derde”. Ook voor de maand juni staat er al 10,00 euro klaar om in rekening te brengen onder dezelfde kostenpost.
Na een korte zoektocht bleek het om factuurcode CM500 te gaan, dit houd in het abonnement ‘VIP Games Weekly’ van aanbieder CMTelecom.

Zelf heb ik niet ingestemd met dit abonnement en wordt er dus onterecht kosten in rekening gebracht. Het abonnement is wel al stop gezet dus meer geld zal er niet meer in rekening worden gebracht.

Als de ongevraagde kosten zijn vergoed.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 15 juli 2016 om 07:44 geantwoord

Heeft op 15 juli 2016 om 18:33 geantwoord

DE KLACHT IS NOG STEEDS NIET OPGELOST!

Dit is een leugen! CMTelecom heeft nooit contact opgenomen!
Ik heb zelf geprobeerd in contact te komen met CMTelecom maar na enorm klantONvriendelijk gesprek werd de hoorn op de haak gegooid door de medewerker van CMTelecom.

Over een oplossing of compensatie is nooit gesproken! De klacht is dus zeker niet afgerond!

Alle klachten die gemeld zijn door NickMeijer