Klacht: Ongevraagd ‘VIP Games Weekly’ abonnement

op 06 april 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Als sinds 30-5-2015 wordt er wekelijks een bedrag van €5 van mij tegoed gehaald, maar ik heb nooit toestemming gegeven voor een abonnement of what so ever.

Ik wil alle weken terugbetaalt krijgen

Ik wil alle weken terugbetaalt krijgen, tot en met de dag van vandaag !

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 11 mei 2017 om 14:47 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door erbakker