Klacht: ongevraagd opeens aangemeldt bij dienst 5566

op 24 mei 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Zonder opgaaf was ons 06 nummer opeens lid van een premium sms dienst. en wordt er 7,50 per week extra in rekening gebracht op onze telefoonrekening. Natuurlijk duurt het eventjes voordat je het door hebt en is er inmiddels €75,- schade. en dan is er op de portal mobiele gedragscode niets te vinden.
Echt belachelijk en ik hoop dat we de schade vergoed krijgen.

75 euro terug op onze rekening. we hebben ons nooit bewust aangemeld voor de dienst.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 17 augustus 2017 om 09:42 geantwoord