Klacht: Ongevraagd geld rekenen via sms

op 20 maart 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ongevraagd krijg ik sms berichten van 5566-CMTelecom. Vorige maand al 30 euro. Belachelijk dat dit zomaar kan. Als provider, bv T-Mobile, moet je klanten hiervoor beschermen vind ik. En niet als je de klantenservice belt de mensen zich eerst door 20 menu’s sturen en dan een bandje afspelen waarin gezegd wordt dat ze niet kunnen helpen.

Als ik de 45 euro terug heb die mij dit heeft gekost

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 10 april 2017 om 13:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Delorme