Klacht: ongevraagd 6677 of 4555-CMTelecom-300 krijg ik berichtten die ik moet betalen

op 08 oktober 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste meneer / meevrouw,
Wat moet ik doen???
Ik heb een voordelige abonnement voor mijn kind 4 euro per maand. Afgelopen twee manden krijg ik dat ik veel moet betalen 60 en 70 euro. in specificatie heb ik gezien dat ik SMS berichten krijg die ik niet gevraagd had maar die ik wel moet betalen.
Volgens mij betreft dat een flink bedrag in euro’s. 33 x 3 euro 99 euro’s zonder belasting! Ik heb ook woordje “stop” ge-sms’t naar 4555 maar antwoord was dat ik niet aangemeld ben

Hieronder is voorbeeld van een specificatie. In de bijlage heb ik beide specificatie erbij gedaan.

SMS-diensten***
28.08.16 13:15 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
28.08.16 13:15 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
28.08.16 13:15 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
28.08.16 13:15 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
28.08.16 13:15 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
29.08.16 11:07 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
29.08.16 11:07 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
29.08.16 11:07 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
29.08.16 11:07 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
29.08.16 11:07 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
5.09.16 11:07 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
5.09.16 11:07 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
5.09.16 11:07 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
5.09.16 11:07 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
5.09.16 11:08 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
12.09.16 11:08 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
12.09.16 11:08 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
12.09.16 11:08 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
12.09.16 11:08 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
12.09.16 11:08 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)
2.10.16 20:45 SMS 4555-CMTelecom-300 (3,00 euro kosten)

ik heb twee facturen als u wilt zal ik ook tweede opsturen. (ik kon slecht een document kiezen)

Met vriendelijke groeten
M.S.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht dat de rekeningen van de genoemde smsdiensten terug gestort worden naar mijn bankrekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 20 oktober 2016 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Fabio1