Klacht: Onduidelijke website, onvriendelijke klantenservice

op 02 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na voor de 2de keer, de volledige producedure doorlopen, en betaald te hebben, nog altijd geen barcode label kunnen printen.
Bij de 3de keer, ging het bijna weer fout maar hebben we via een omweg alsnog het label kunnen printen.
Wat een slecht bedrijf is dit, ze nemen het geuite commentaar niet serieus, geen hulp tot een oplossing.

Waarom kan ik als gast de gehele bestelprocedure doorlopen, wordt het printen van documenten geblokkeerd door een pop-up blocker en worden de gevraagde documenten niet toegevoegd aan de ontvangen bevestigingsmail.
Inmiddels 3 keer betaald, vraag me af of de terugbetaling ook zo problematisch wordt

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 02 juni 2017 om 14:20 geantwoord

Geachte heer Tinnemans,

Allereerst mijn excuus voor het ontstane ongemak.

Wanneer u een account heeft aangemaakt op ups.com dan kunt u iedere keer wanneer u een zending aanmaakt, het afleveradres opslaan in uw persoonlijk adres boek. Dat voorkomt dat u iedere keer van alles opnieuw moet intypen.

Ik weet niet wat u precies bedoeld met bestel procedure, maar de pop up blocker is een instelling in uw eigen browser, dat is niet iets waar ups wat aan kan doen.

Het aangemaakte label, oftewel de aangemaakte zending is terug te vinden in uw verzendgeschiedenis. Ook daar kunt u door het ups traceernummer te selecteren het label opnieuw laten printen.
Die zullen daar zeker 30 dagen blijven staan.

Om ervoor te zorgen dat de teveel aangemaakte labels gecrediteerd worden, heb ik van u die traceernummers nodig, zodat wanneer de factuur daar is deze netjes gecrediteerd gaan worden.

Voor wat betreft de browser instellingen, kunt u het beste de pop up blocker even uitzetten en cookies accepteren. Zo heeft u een perfect werkende website met alles erop en eraan.

UPS Social Media Team

Heeft op 02 juni 2017 om 14:28 geantwoord

Ik wil helemaal geen account aanmaken bij UPS omdat ik maar een enkele keer verzend. Ik heb de mogelijkheid door de bestelprocedure te lopen als gast alleen, zo blijkt achteraf, kan ik bij een ontstaan probleem zoals een pop-up blocker (bekend bij de klanten \"service\"), nergens meer naar terugklikken.
Waarom worden deze labels niet simpelweg toegevoegd aan de bevestigingsmail (wel 2 keer ontvangen, met trackingnummers) zodat ik ze altijd kan terugvinden in mijn eigen mail.
Jullie klanten \"service\" weet exact waar het mis gaat maar weet vervolgens met een arrogante toon te melden dat men maar gewoon opnieuw moet betalen, het andere bedrag komt binnen 30 dagen wel een keer terug, ben benieuwd!!

Alle klachten die gemeld zijn door Tinnemans