Klacht: Onduidelijke vermelding pakketnummer

op 20 juni 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketbezorger is langs geweest en ons niet thuis aangetroffen. Dit kan uiteraard gebeuren, enkel om het pakket te kunnen traceren heb je en dien je het pakketnummer in te vullen. Deze is op een slordige manier en daardoor onleesbaar ingevuld op de kaart, zodat dit niet mogelijk is.

Gewenste Oplossing:

Als het bestelde z.s.m. alsnog geleverd wordt, of wanneer men de geadresseerde tel. benaderd

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 20 juni 2016 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Rammstein 10
x