Klacht: onbeschrijflijk dom antwoord klantenservice inzake compensatie 10 weken zonder 3g

op 15 november 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

na 10 weken zonder internet te hebben gezeten is het dankzij interventie van belcompagny gelukt een nieuwe simkaart toegestuurd te krijgen en heb ik weer internet . Logboek voeg ik toe en ik verzoek de medewerkers van Hollandsnieuwe heel dringend , dit aandachtig te lezen zodat ze niet weer met een dom en niet ter zake doend antwoord komen. Ik eis nu echt compensatie van ruim 1000 mb en internetopwaardeerkaart van 20 euro die ik heb bij kpn heb gekocht plus een vette cadeaubon voor alle ellende die ik heb moeten doorstaan en de energie en tijd die ik erin heb gestopt.

compensatie 1000mb en 20 euro internettegoed en vvv cadeaubon van 50 euro en excuses.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van Hollandsnieuwe

4 jaren geleden - Beste mevrouw Stegweg, Mijn excuses voor al het ervaren ongemak. Zojuist heb ik contact opgenomen met de betreffende afdeling om meer informatie te ontvangen omtrent de compensatieaanvraag. Wanneer wij terugkoppeling ontvangen zullen wij dit direct aan jou bevestigen. Uiteraard is hierbij jouw verhaal duidelijk uitgelegd. Met vriendelijke groet, hollandsnieuwe

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 15:22 geantwoord

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

hollandsnieuwe

2 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Heeft op 26 september 2017 om 22:06 geantwoord

nee is nooit fatsoenlijk opgelost , vreselijke tijd gehad bij Hollands Nieuwe