Klacht: On veilig rijden hij ging bijna me dochter aanrijden!!!!

op 29 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er rijde een bus V-757-FR met logo DPD niet normaal in straat van theresiastraat bij centraal station van den haag hij wou bijna mijn dochter door rijden ik vind dat egt niet normaal mijn dochter voelt zich niet goed zij is nu bang na dat chauffeur zo heb gereden mijn dochter houd me hand vast tot we thuis waren en ze wilt niet meer naar buiten gaan zijn pisqologie is niet meer goed ze kan niet hoed denken en ik wil dat dit keer hier voor iets gedaan moet worden hier voor had die chauffeur ook bij van weteringlaan in Voorburg hard gereden bij de rotonde toen zij ik misschien heeft die haast Ofzo maar dit keer wat vandaag gebeurd is vind ik egt dodelijk ik ga hier voor dpd ook klacht in dienen bij politie ook gemeente tot de rechter en de chauffeur heeft baard ik hoop dat ik jullie alles gezegd heb mijn. Nederland is niet zo goed en ik wil ook zo snel een antwoord of er word iets aan gedaan of ik ga bij politie en gemeente klacht in dienen

Mvg

A henselmans

Als die chauffeur van daar weg is

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Henselmans

4 maanden geleden - Jha ik bedoel dat ze rijden onveilig en ze reageren niet op ik heb ook helemaal niks gekregen van dpd kunt u mss nog een keer een email sturen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Henselmans