Klacht: On gevraagt abonnement

op 18 mei 2019 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik kreeg een SMS van CM telecom dat ik voor €4,50 per week abonnee geworden ben van PornNow. Ik heb hier niet om gevraagd en dus ook nooit toestemming gegeven om dit bedrag van mijn tegoed af te schrijven.

Geld terug,, zogenaamd abonnement stop zetten en wens ook niet meer ongevraagd benaderd te worden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 04 juli 2019 om 16:29 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Alle klachten die gemeld zijn door Raay