Klacht: Omruilen simkaart

op 26 december 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Omdat mijn dochter mijn iPhone 4 mag gaan gebruiken hebben wij Hollandsnieuwe om een nieuwe simkaart gevraagd, het formaat van die kaart is namelijk kleiner.
Ik ben aanvankelijk prima te woord gestaan en men heeft mij toegezegd dat gratis te doen binnen een paar dagen.
Inmiddels heeft Hollandsnieuwe (volgens hun) al viermaal een nieuwe simkaart gestuurd maar wij hebben nog altijd niets ontvangen.

Met hetzelfde als mijn oorspronkelijke vraag. Een simkaart voor de iPhone 4.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb Hollandsnieuwe een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 31 december 2012 om 10:22 geantwoord

Beste klant,

Ik zie in het systeem inderdaad staan dat er meerdere simkaarten naar je zijn verzonden. Ik stel voor dat we opnieuw een simkaart toezenden, maar dat je ons een alternatief afleveradres doorgeeft, zodat we deze zaak spoedig kunnen oplossen. Is dit een mogelijkheid? Zou je ons dit alternatieve adres in een persoonlijk bericht kunnen laten weten? Excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe