Cornetto
Klacht van Larsyntema op 24 augustus 2020 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Ik koop altijd cornetto voor thuis. Maar nu zit op meer als de helft geen nootjes. De doos zelf is al weg gegooid. Lees meer
Bij Ola zijn 4 klachten ingediend op Klacht.nl. De gemiddelde beoordeling is 2.0/10. Dien een klacht in over Ola.
Heeft u een klacht over Ola? Wij vinden het heel vervelend dat u een klacht heeft over dit ijsjes merk en helpen u daarom graag! Komen er splinters van... Lees meer >
U kunt een klacht over Ola indienen via Klacht.nl. Ga naar de klachtenpagina, beschrijf uw probleem en uw klacht wordt direct zichtbaar voor Ola.
Op Klacht.nl zijn in totaal 293 klachten over Ola ingediend, waarvan 3 in het afgelopen jaar. De meest voorkomende klachten gaan over Voedingsmiddelen en dranken.
Van de klachten over Ola wordt 0% opgelost. Er is ruimte voor verbetering.
De meest voorkomende klachten over Ola gaan over Voedingsmiddelen en dranken. In het afgelopen jaar zijn 3 klachten ingediend.
U kunt contact opnemen met Ola door een klacht in te dienen via Klacht.nl. Veel bedrijven reageren sneller op openbare klachten dan via de reguliere klantenservice.
Ola heeft op Klacht.nl een gemiddelde beoordeling van 2,0 op 10, gebaseerd op 1 beoordeling.
Als consument heeft u recht op een deugdelijk product of dienst. Reageert Ola niet op uw klacht? Stuur een schriftelijke ingebrekestelling met een termijn van 14 dagen. U kunt ook een klacht indienen via Klacht.nl — openbare klachten krijgen vaak sneller een reactie.
Klacht van Larsyntema op 24 augustus 2020 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Ik koop altijd cornetto voor thuis. Maar nu zit op meer als de helft geen nootjes. De doos zelf is al weg gegooid. Lees meer
Klacht van Annemie64 op 18 augustus 2020 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Ik heb bij jumbo Venray een doos raketjes gekocht Helaas is ijs gespleten.. Valt zo van 't stokje en bij sommige is de punt er al af Zoiets mag toch niet kunnen Mvg Lees meer
Klacht van Jewen op 03 augustus 2020 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Ik had een doos ola cornetto gekocht en er zaten een paar dubbel verpakt in 1 ijsje maar dat smaakte niet echt lekker... Lees meer
Klacht van Filsduroi op 14 juli 2020 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Bij het eten van mijn ijsje beet ik op iets hards wat een stokje dat zich in het ijs bevond bleek te zijn. Betrof een Magnum Double Caramel Mini. Heb het ijsje natuurlijk weggegooid maar wel een paar foto's gemaakt. Lees meer
Klacht van Colargol op 07 juni 2020 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Ik en mijn buurvrouw zijn helemaal verzot op Winner taco. Maar jammer genoeg zijn deze niet meer. Kunnen jullie deze niet opnieuw in het assortiment brengen Lees meer
Klacht van Andre 1971 op 28 mei 2020 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Normaal is de kleur veel anders is rood boven Lees meer
Klacht van Ingekruit op 24 mei 2020 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
In een doos met mini cornetto was er 1 ijsje waar het wafeltje ontbrak. Lees meer
Klacht van edwarddh op 15 mei 2020 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Wij hebben een productiefout ontdekt op een cornetto, op de bovenkant zat geen chocolade, alleen nootjes. Lees meer
Klacht van Dathoeftniet op 01 mei 2020 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Ik heb een doos cornetto classic gekocht, en op de bovenkant is er helemaal geen chocola. Dit is de lekkerste gedeelte en ook waarom ik het koop. Op de verpakking staat ook dat het er zo uit moet zijn maar... Lees meer
Klacht van Mariheij op 01 mei 2020 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Ik heb geen klacht. Integendeel! Juist een bedankje. De afgelopen weken heeft er in het st. Antoniusziekenhuis een vriesunit gestaan met verschillende smaken Ola-ijs.als hart onder de riem om het personeel wat daar werkt te verwennen in deze zware corona-crisis.... Lees meer