Pak raket ijsjes gekocht.
Drie ijsjes eruit gehaald, er zat een extra stokje scheef in één ijsje
Één ijsje zonder bovenkant. (Rode gedeelte)
Allebei de 2 ijsjes oranje bovenkant.
Ben benieuwd hoe de rest van de ijsjes eruit zien. Lees meer
Viennetta biscuit caramel gekocht.
Kids zijn dol op de koek erin.
Had ik dus gekocht. En mist de koek/biscuit Lees meer
Geachte heer/mevrouw,
Ik dacht een heerlijk ijsje te eten, maar het was de verpakking met daaromheen de wafel en ijs. Dit samen ingepakt in nogmaals de verpakking.
Heel jammer dit!!!
Met vriendelijke groet,
Marry Beugelink Lees meer
Ik kom uit 1964 en ik eet al heel lang ola ijsje met in het bijzonder splitjes en raketjes maar wat is er toch aan de hand met vooral de splitjes! Het ijsjes is nog maar 3 kwart gevuld met... Lees meer
De hele zomer koop ik wekelijks een doosje split ijsjes, maar sinds de laatste 3 dozen zijn de ijsjes niet meer zoals ze horen te zijn. Het is voor de helft een waterijsje, pas halverwege het ijsje begint het vanille... Lees meer
Al meerdere keren heb ik bij het uitpakken van raket rocket ijsjes de stokjes voor het vasthouden van het ijsje vervelend besmeurd met de siroop van het ijsje plakkerig aangevroren uirgepakt. Het is niet prettig want steeds zitten de handen... Lees meer
Beste, ik heb laatste split ijsjes gehaald van jullie merk maar de ijs is niet hoe we het gewend zijn.
De witte room ijs van binnen begint pas als je op de helft van het ijsje bent normaal begon dit al... Lees meer
Beste ola
Ik wil graag een klacht bij jullie indienen ik krijg 2 keer per week een split bij mijn oma en daar zit zo nu en dan lege holtes onder het oranje ijs mijn beppe koopt ze altijd bij... Lees meer
Tot 2x toe een doos perenijsjes gekocht en in de doos zit dan een lege verpakking zonder ijsje. Lees meer
Ik heb bij jumbo bakel een doos raket ijsjes gekocht. Bij thuis komst maak ik de doos open , daar waren 3 van de raketten niet dicht in de verpakking en er zijn verschillende die de stokjes... Lees meer