Leeg ijsje
Klacht van PostB op 29 mei 2021 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
In een grote doos cornetto's troffen wij een open wikkel met alleen een wafel aan. Chocolade en ijs ontbreken. Lees meer
Bij Ola zijn 3 klachten ingediend op Klacht.nl. De gemiddelde beoordeling is 2.0/10. Dien een klacht in over Ola.
Heeft u een klacht over Ola? Wij vinden het heel vervelend dat u een klacht heeft over dit ijsjes merk en helpen u daarom graag! Komen er splinters van... Lees meer >
U kunt een klacht over Ola indienen via Klacht.nl. Ga naar de klachtenpagina, beschrijf uw probleem en uw klacht wordt direct zichtbaar voor Ola.
Op Klacht.nl zijn in totaal 293 klachten over Ola ingediend, waarvan 3 in het afgelopen jaar. De meest voorkomende klachten gaan over Voedingsmiddelen en dranken.
Van de klachten over Ola wordt 0% opgelost. Er is ruimte voor verbetering.
De meest voorkomende klachten over Ola gaan over Voedingsmiddelen en dranken. In het afgelopen jaar zijn 3 klachten ingediend.
U kunt contact opnemen met Ola door een klacht in te dienen via Klacht.nl. Veel bedrijven reageren sneller op openbare klachten dan via de reguliere klantenservice.
Ola heeft op Klacht.nl een gemiddelde beoordeling van 2,0 op 10, gebaseerd op 1 beoordeling.
Als consument heeft u recht op een deugdelijk product of dienst. Reageert Ola niet op uw klacht? Stuur een schriftelijke ingebrekestelling met een termijn van 14 dagen. U kunt ook een klacht indienen via Klacht.nl — openbare klachten krijgen vaak sneller een reactie.
Klacht van PostB op 29 mei 2021 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
In een grote doos cornetto's troffen wij een open wikkel met alleen een wafel aan. Chocolade en ijs ontbreken. Lees meer
Klacht van Manon B op 28 mei 2021 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Ik had vanmorgen perenijsje van festini en ineens halverwege zat er een hele chemische smaak aan de gehele onderkant van het ijsje, heb hem direct weggegooid want het was echt niet goed. Lees meer
Klacht van BoukeA op 22 mei 2021 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Goedemiddag, Wij (gezin met twee volwassenen 2 kinderen van 3 en 5) eten graag jullie ijsjes. Dit is eigenlijk altijd lekker en naar volle tevredenheid. Om ze deze keer te verassen kochten wij een doos met de Cornetto Mini Mermaid.... Lees meer
Klacht van Dewiebbers op 15 mei 2021 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
De laatste vakantiedag wilde we de kids lekker verrassen met een twister ijsje. Ze zaten zich hier al de hele week op te verheugen omdat ze de twist altijd zo leuk vinden in de ijsjes. Doos opengemaakt, blijkt dat 3... Lees meer
Klacht van [email protected] op 14 mei 2021 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
de mini magnums zijn wel erg mini geworden, en minder chocolade.de gewone magnums zijn ook kleiner en dit voor zulke dre ijsjes schande Lees meer
Klacht van Meijvogeltjes op 14 mei 2021 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Wij hebben een doos raketjes op vakantiepark limburgse peel gekocht, doos leeggehaald en in de vriezer gelegd. Nu wilde onze kleindochter een ijsje en wat blijkt, het zijn allemaal miskleunen zonder stok Lees meer
Klacht van Stellendam-24 op 03 mei 2021 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Ik heb een doos calippo super mix gekocht en keek uit de de verschillende smaken waaronder strawberry. Helaas bij het openen van de doos ontbrak deze smaak en zaten er alleen bruine en oranje in. Lees meer
Klacht van Joycesousadeaquino op 25 april 2021 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
In de doos zaten halve ijsjes. De citroen ijsjes met dropstaaf Lees meer
Klacht van [email protected] op 23 april 2021 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Wij zijn dol op de mini twisters (63 en 60 jaar, jawel), maar in een groot aantal gevallen zit het stokje van dit ijsje zo verschrikkelijk scheef in het ijsje, dat er na 3 likjes het ijsje afvalt. En dan... Lees meer
Klacht van [email protected] op 27 februari 2021 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
alsof ze een poosje uit de vriezer waren geweest,de kleuren liepen niet mooi in elkaar over bij het raketijsje, het stokje zat ook heel diep in het ijsje waardoor je hem bijna niet vast kon houden Lees meer