taaie koekjes
Klacht van ouisal op 22 september 2016 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Helaas waren alle koekjes van onze 6 cornetto's taai echt heel zacht Lees meer
Bij Ola zijn 4 klachten ingediend op Klacht.nl. De gemiddelde beoordeling is 2.0/10. Dien een klacht in over Ola.
Heeft u een klacht over Ola? Wij vinden het heel vervelend dat u een klacht heeft over dit ijsjes merk en helpen u daarom graag! Komen er splinters van... Lees meer >
U kunt een klacht over Ola indienen via Klacht.nl. Ga naar de klachtenpagina, beschrijf uw probleem en uw klacht wordt direct zichtbaar voor Ola.
Op Klacht.nl zijn in totaal 293 klachten over Ola ingediend, waarvan 3 in het afgelopen jaar. De meest voorkomende klachten gaan over Voedingsmiddelen en dranken.
Van de klachten over Ola wordt 0% opgelost. Er is ruimte voor verbetering.
De meest voorkomende klachten over Ola gaan over Voedingsmiddelen en dranken. In het afgelopen jaar zijn 3 klachten ingediend.
U kunt contact opnemen met Ola door een klacht in te dienen via Klacht.nl. Veel bedrijven reageren sneller op openbare klachten dan via de reguliere klantenservice.
Ola heeft op Klacht.nl een gemiddelde beoordeling van 2,0 op 10, gebaseerd op 1 beoordeling.
Als consument heeft u recht op een deugdelijk product of dienst. Reageert Ola niet op uw klacht? Stuur een schriftelijke ingebrekestelling met een termijn van 14 dagen. U kunt ook een klacht indienen via Klacht.nl — openbare klachten krijgen vaak sneller een reactie.
Klacht van ouisal op 22 september 2016 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Helaas waren alle koekjes van onze 6 cornetto's taai echt heel zacht Lees meer
Klacht van Monique Nijland op 21 september 2016 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Mijn dochter at festini peer. Het ijsje was goed maar het stokje stinkt naar uitwerpselen Lees meer
Klacht van Anja Harderwijk op 14 september 2016 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Inmiddels al 3 doosjes met mini cornetto's weggegooid. Leek wel of ze gedeeltelijk gesmolten zijn geweest. Waren misvormd (soort verzakt in de verpakking) en de smaak was waterig. VANMORGEN BIJ DE Jumbo weer nieuwe gehaald en idem dito. Ijsjes zijn... Lees meer
Klacht van JJanssen1 op 12 september 2016 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Ik heb afgelopen weekend een doos Ola Liuk ijsjes gehaald. En direct in de diepvries gedaan (woon 2min lopen van de supermarkt af) nu is het zo dat de verpakkingen van de ijsjes heel erg plakte en dat er zelfs... Lees meer
Klacht van Riky2804 op 08 september 2016 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Goeden morgen op 8sept 2016 heb ik bij ons in helmond raketjes gehaald van jullie Bij thuis komst wil ik de kleinkinder ijs geven en tot mijn stomme verbazing Waren ze niet groter dan 7 cm groot wist niet wat ik... Lees meer
Klacht van AJ Oosse op 05 september 2016 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
De doos met ijsjes zag er aantrekkelijk uit. Toen we de verpakking opende waren de ijsjes helaas slecht verpakt. Van 1 cornetto verprak gedeeltelijk de verpakkingsmateriaal. Dit vinden we onhygiënisch. Lees meer
Klacht van Booijtje op 29 augustus 2016 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Heel jammer dat er in de koek versie van viennetta geen koek zat. Balen hoor. Lees meer
Klacht van Clau88 op 25 augustus 2016 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Hoii ik heb bij dirk van den broek ola raket ijsjes gehaald. Daarna naar huis gereden ze in de vriezer gedaan. Net wil ik 5 kinderen ijsjes geven en ze waren allemaal misvormd alsof ze gesmolten zijn geweest en het... Lees meer
Klacht van Marjet_cornet op 21 augustus 2016 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Waarom zit er geen chocolade meer in het puntje van de cornetto?! Dat maakte me altijd zo blij. Nu is het zo weinig :( Lees meer
Klacht van [email protected] op 05 augustus 2016 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
S middags vienetta ijstaartje gehaald voor de visite savonds, hele dag op verheugd, klopt er geen snars van dat ding. Helemaal geen koek, alles verzakt, niet lekker (waterig) en kapot. Ontroostbaar waren we. Nog steeds overigens. Kapot zijn we ervan. Lees meer