Waarom.zijn er bij de witte magnum mini
3 gewone en 3 almond gedaan
Me zoontje vind ze heerlijk de gewone dan
De andere mag hij niet vamwege allergie
Nu moeten we er steeds 3 weggooien omdat deze niet gegeten worden
En waarom zitten de... Lees meer
Toen ik het raket ijsje voor mijn 3 jarig dochtertje uit de verpakking haalde zag ik dat er een stukje hout in de onderkant van het ijsje zat gedrukt. Het stokje van het ijsje was intact dus daar kwam... Lees meer
Gisteravond rond 23.30 uur bij BP-station Muiderberg aan de A1 een Ola Cornetto in de smaak chocolade gekocht. Normaal is mijn ervaring al dat het hoorntje vaak te zacht is, maar gisteravond sloeg alles. Het koekje "heb ik nog nooit... Lees meer
Ik heb afgelopen vrijdag een doosje gekocht. En nou had ik er een ijsje tussen zitten die geen koek had was alleen maar chocolade. Heb er fotos van maar deze kan ik hier niet uploaden bestand is te groot. Lees meer
Hallo,
Ons gezin (2 volwassenen 2 kinderen) eten elke dag minimaal 1 luik ijsje per dag, zowel zomers als zwinters. Nu vinden we dat er de laatste tijd aan de buitenkant en dan onderaan een rare smaak zit. We kunnen die... Lees meer
Na onze maaltijd wilden wij als toetje een mini cornets nuttigen. Echter zat er een waterige ijs laag om het gehele ijsje heen en was het roomijs ijzig. Lees meer
Cornetto Peanut Butter 4 pack gekocht. 1 van de Cornetto's zonder IJS Lees meer
Zaterdag 24 september 2016 heb ik bij Swirl\\\'s IJssalon op het Centraal Station Utrecht een shake gekocht. M.i. was de blender niet schoon. Zaterdagavond begonnen de buikkrampen en misselijkheid. Daarna volgde de diarree.
Het is nu donderdag en het... Lees meer
Zaterdag 24 september 2016 heb ik bij Swirl\\\'s IJssalon op het Centraal Station Utrecht een shake gekocht. M.i. was de blender niet schoon. Zaterdagavond begonnen de buikkrampen en misselijkheid. Daarna volgde de diarree.
Het is nu donderdag en het... Lees meer
Beste ola..wij eten regelmatig ijsjes van jullie maar volle ten vredenheid....
Alleen gister maakte mijn vrouw een verpakking open van de magnum pink en dat zag er heel vreemd uit...ze heeft hem ook niet opgegeten...
Het ijsje kwam uit de supermarkt... Lees meer