bij het kauwen op de nootjes boven op het ijsje beet ik op stukjes die niet kapot te bijten waren en best pijnlijk was omdat je er niet op bedacht bent dat er keiharde stukjes tussen de nootjes zitten. (mijn... Lees meer
bij het kauwen op de nootjes boven op het ijsje beet ik op stukjes die niet kapot te bijten waren en best pijnlijk was omdat je er niet op bedacht bent dat er keiharde stukjes tussen de nootjes zitten. (mijn... Lees meer
De hoorntjes van zowel de cornetto classic als de strawberry cheesecake ijsjes zi jn zacht en taai. Lees meer
Stokjes heel scheef in ijsje. Ijsjes vallen na en paar keer likken er vanaf. Lees meer
Ik dacht laat ik eens echte Cornetto's kopen van OLA....helaas hadden ook deze zachte koek. Hoe kan dit? Te lang buiten een juiste vries temperatuur?? ik baal er van maar goed gooi de doos weer weg want het is niet... Lees meer
Op mijn magnum classic ijsjes zat minder chocola dan normaal.
En waar het stokjes zitten zag je gewoon roomijs
Het hele ijsje was niet bedekt Lees meer
In een doos magnum mini dark ijsjes waren 5 ijsjes aanwezig en leeg zakje zonder ijsje. Dus bij het uitdelen van de ijsjes had ik op 6 gerekend en moest 1 persoon het zonder ijsje doen. Lees meer
Beste Ola,
Mijn frambozen mini magnum's smaken helaas meer naar rode biet dan naar frambozen. Het gaat om de mini's die in 1 verpakking zitten met de black espresso magnum's.
De code op de verpakking is L5323BH138 20:04 met een tht... Lees meer
we hebben ola cornetto gekocht allemaal met slappe koek en geen chocolade puntje Lees meer
De smaak van de vanilleijsvulling proeft naar aardbeien, terwijl ik een doosje met 6 mini Magnums Almond heb aangeschaft. Lees meer