Festini split. Het waren lekkere ijsjes. Maar er zat er een tussen daar leek wel schoonmaakmiddel in te zitten. Ik durfde hem niet op te eten. Ik heb mijn man te laten proeven maar hij had dezelfde reactie weg... Lees meer
Beste,
Ik pakte mijn doos calico ijsjes uit mijn diepvriezer. Na verloop van tijd ondervond ik dat de smaak limoen in het pakje zat van de smaak citroen. De verpakking was dus geel, maar het ijsje was groen. Ik vind het... Lees meer
Ik had een doos cornetto's gekocht, deze vinden we heerlijk vooral om het heerlijke hoorntje met chocolade, helaas zaten er 2 ijsjes in de doos zonder hoorntje... Lees meer
Nieuwe verpakking Viennetta Vanille ijs gekocht bij Albert Heijn in Sittard (Brugstraat) maar ijs is niet te eten. Bevroren water overheerst. Zie bijgevoegde foto's. Lees meer
Gisteren gekocht in de Digros te Noordwijk. Viennetta ijstaart, wij eten deze
altijd graag. Tot vanavond,mijn man het stuk glas in zijn mond had. (23 mei)
Serie WT 1011707. Houdbaarheids datum 02-2019. L7039 DC020.
Komt ons gelukkig nooit voor, tot heden.
Lees meer
Op de minimagnum double met caramel zitten hele rare bulten. Het lijkt wel of deze gesmolten is wn weer bevroren. Dit terwijl ik de doos net had gekocht. Lees meer
Goedenavond,
Gisterenavond hebben wij bij de jumbo aan de Broekhovenseweg vianette ijs gekocht (zie bijlagen). Echter leek het ijs gesmolten te zijn geweest. Het onderste gedeelte was helemaal hard en had een rare kleur. Niet te Eten!!!
Hoe kunnen we dit... Lees meer
dames, Heren
Ik heb een vraagje (klacht).
Ik ben op zoek naar de winner taco.
Ik ben al in vele supermarkten geweest, maar nergens te zien.
Wel bij het tankstation, maar daar betaal je de hoofdprijs.
Ik wil een doos winner taco voor in de... Lees meer
Beste.
Iedere Week koop ik 2 Doosjes
Cornetto Classico waar wij vaak tevreden over zijn (Soms zijn de hoorntjes zacht en taai).
Maar dit is niet mijn klacht.
Vrijdag 28 April kocht ik bij de Vomar Voordeelmarkt een Doosje van... Lees meer
Hallo heb nu 2de pak geopend van de caramel bisquit smaak maar gister al geen bisquit en vandaag ook niet. En daar gaan we juist voor. Is dit een productie fout of is dit puur toeval. Nu heb ik er... Lees meer