Wij eten graag de mini hoorntjes en mijn zoontje vraagt of ik zijne wil open maken. Ik denk dat hij een grapje maakt maar er blijkt geen hoorntje om het ijsje heen te zijn...
Gebeurt dit wel vaker? Lees meer
Niets vermoedend opende ik mijn net gekochte cornetto mini chocoball ijsjes. Toen ik tot de conclusie kwam dat ze allemaal kapot zijn. En ze leken naar mijn mening niet op de ijsjes van het voorbeeld. Dit was voor mij... Lees meer
Wij eten graag cornetto ijs, ook vooral vanwege het hoorentje met chocolade in de punt.
Nu hadden we in 1 doos met 3 ijsjes zonder chocolade puntje onderin. Lees meer
Er zaten stukjes schil van de nootjes tussen mijn ijsje. Het ijsje is lekker maar harde stukjes schil ertussen is niet fijn. Lees meer
De reclame over de Magnum framboos is misleidend, de reclame zegt dat de dubbele laag chocolade aanwezig is. We hebben deze gekocht en ondervonden dat er maar een laagje chocolade is en het laagje van framboos is heel veel... Lees meer
Afgelopen zondag heb ik een doos met 6 kleine cornetto's gekocht. Maandag wil ik lekker gaan smullen van een van de kleintjes... en tot mijn grote schrik en teleurstelling: geen hoorntje!!! De rest inmiddels allemaal opengemaakt want ik was erg... Lees meer
Ik heb ola cornetto calve pindakaas gekocht, opzich lekker ijs. Maar naar onze mening smaakt het niet naar pindakaas Lees meer
Hallo,
we zitten vrouwenvoetbal, nederland - Zweden te kijken en nemen daarbij een ijsje. wat schetst onze verbazing..... er mist het oranje gedeelte van het ijsje. Lees meer
Ik heb een doos callipo gekocht maar zit geen limoen in. En daarom kocht ik de doos Lees meer
Er zitten geel weinig nootjes op mijn magnum Lees meer