Vrijwel de hele punt van de Cornetto Cone ontbreekt! Voor mij het lekkerste deel!
Tevens is het hoorntje taai en de chocolade delen bovenin de punt ontbreken ook.
Raar dat dit ijsje door de kwaliteitscontrole kan komen. Lees meer
Er zat een stukje plastic in mijn splitje. Lees meer
Afgelopen maandag hebben wij een doos Ola Raketjes gekocht bij AH te Dinteloord. Enkele van deze ijsjes waren blijkbaar mislukt. Het ijs zat ondersteboven aan het stokje, waardoor de ijsjes niet op een normale manier waren vast te houden om... Lees meer
Goedendag,
deze week meerdere ijsjes van Ola gegeten tijdens de hitte.
Had een doos raketten gekocht bij Makro, in twee ijsjes zaten meer stokjes dan 1 zoals normaal.
Wist niet dat Ola ook dubbellikkers maakte. Lees meer
Hallo,
Ik heb gisteren een doos cornetto's gekocht bij de jumbo. En at vandaag een ijsje maar die koek vorm was niet meer hard. Ik heb ze wel in een vies zak gedaan toen we naar huis gingen en thuis... Lees meer
Het is is een stuk kleiner dan normaal en heeft twee stokjes Lees meer
Bij plus in Harmelen 4 dozen liuk ijsjes gekocht om uit te delen bij mijn zoon in de klas hier bij waren meer dan de helft van de ijsstokjes (drop ) van het ijs af gebroken en konden de kids... Lees meer
Mijn kleinzoon koos het bubblegum ijsje Maar dien jullie daar zoveel kleurstof in ?.
Hij had een nieuwe trui aan een witte je wil niet weten wat voor vlekken dat ijsje geeft !
Ik heb van alles geprobeerd om het... Lees meer
Ik had afgelopen een pak Cornetto's gekocht. Toen ik na het eten een cornetto pakte en de verpakking er af haalde zag ik eerst dat ik een de chocola aan de zijkant miste. Nu vind ik dat niet erg, want... Lees meer
Nadat ik het peren ijsje uit de verpakking haalde en de eerste hap nam had ik een scherp houtsplinter in mijn gehemelte, hoewel het stokje van het ijsje niet eens stuk was. Moet er niet aan denken dat 1 van... Lees meer