Beste ola,
Vandaag kocht ik een doos met 12 raketjes maar helaas zat er een leeg gesloten verpakkinkje in. Wel jammer als je rekent op 12 ijsjes... heb geprobeerd via de ola site contact te leggen maar daar kun... Lees meer
Beste dames heren,
ik heb niet een klacht over deze website, maar een opmerking over het Viennetta IJs - Vanille dat ik vandaag 01-04-2018 ca 19.30 u kocht in de AH Stadhouderskade in Amsterdam: het ijs was duidelijk deels... Lees meer
Het is nu voor de derde keer dat wij een doos Cornetto's kopen waarvan de koekhoorntjes taai zijn. De eerste keer dachten we 'ach dat kan gebeuren', de tweede keer vonden we het héél vervelend maar ja misschien gewoon pech... Lees meer
Gekocht bij de Jumbo op 16 februari.
Bij gebruik bleek dat de hoorntjes aan de onderkant stuk waren en het hoorntjes geheel zacht waren en uit elkaar vielen. Sneu voor de kleinkinderen die bij opa op verjaardag kwamen. Lees meer
In 2014, 2015 en in 2016 hebben wij met Ola samengewerkt. Wij deden dan een actie met schoolreisjes, dat de scholen een gratis ijsje kregen als vroegboekkorting. Ola leverde dan 1000 gratis ijsjes aan ons. Deze actie liep ontzettend goed.... Lees meer
Mijn dochtertje van bijna 3 is dol op Cornetto ijsjes, maar bij de laatste twee pakken Cornetto mini's vallen steeds de bolletjes ijs van het hoorntje. Huilen met de pet op dus. Jammer, want de smaak is heerlijk. Wat is... Lees meer
Beste,
Wij hebben al heel vaak met het hele gezin genoten van jullie viennetta ijs vanille smaak. Maar nu hebben we die vanavond ook weer op, maar er zit 2/3 minder chocolade laagjes in. Terwijl dit het lekkerste is van het... Lees meer
Ik heb bij de AH in Appingedam een doos van 6 mini Magnums almond gekocht. In de chocoladelaag van één van de ijsjes zaten houtsplinters. De rest van de ijsjes durven nu niet meer op te eten. Lees meer
vandaag maakte ik een magnum open en tot mijn grote verbazing trof ik een beestje aan op de magnum onder een dun laagje chocolade.
de magnum was verpakt.. en uit de doos.
dit kan dus echt niet en ik verwacht een uitleg,stel... Lees meer
Er zit geen chocoladelaag bovenop de vienetta Lees meer